Pytania i odpowiedzi
Jakie diety są dostępne w cateringu Atak Smaku?
W naszej ofercie posiadamy 11 różnorodnych i pełnowartościowych diet: dietę odchudzającą, dietę sportową, dietę bez glutenu i laktozy, dietę z niskim indeksem glikemicznym, dietę ketogeniczną, dietę wegetariańską, dietę wegetariańską z rybami, dietę fit mama, dietę office, dietę bez ryb oraz dietę standardową. W sezonie letnim w naszej ofercie znajduje się również dieta wakacyjna.Dodatkowo możesz zamówić dietę z wyborem menu, gdzie możesz wybierać spośród 5 wariantów: diety standardowej, odchudzającej, wegetariańskiej, domowej lub diety z niskim indeksem oraz w okresie letnim również sezonową dietę wakacyjną.
Jak wybrać odpowiednią dietę dla siebie?
Pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej kaloryczności – w tym pomoże Ci nasz kalkulator kalorii dostępny na https://www.ataksmaku.pl/kalkulator, uwzględniający Twoje osobiste preferencje. Następnie biorąc pod uwagę Twoje upodobania, stan zdrowia oraz cel żywieniowy, wybierz jedną z dziesięciu naszych diet – dokładne opisy znajdziesz na naszej stronie internetowej. Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania, zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji dietetycznych pod numerem telefonu 887 020 457 – nasz dietetyk chętnie Ci pomoże wybrać odpowiednią dietę.
Czy w trakcie trwania zamówienia mogę zmienić rodzaj diety?
Tak, jeśli uznasz, że jest taka potrzeba 😊 Prosimy wówczas o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 691 190 000 lub mailowo: kontakt@ataksmaku.pl. Zmiany zostaną dokonane z wyprzedzeniem trzydniowym, ewentualne różnice w cenie wynikające ze zmian zostaną uwzględnione i rozliczone.
Czy mogę zawiesić zamówienie lub przełożyć dni dostaw?
Jak najbardziej! Możesz samodzielnie w Panelu Klienta manewrować adresami dostaw i dniami (z odpowiednim wyprzedzeniem) lub poinformować o chęci zmiany Biuro Obsługi Klienta, które dokonana takich zmian. W przypadku potrzeby zawieszenia diety również prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy.
Jak dostarczane są diety?
Wszystkie diety dostarczane są do naszych Klientów od niedzieli do piątku specjalnie przystosowanymi do tego autochłodniami. Nie musisz się więc martwić o utrzymanie ciągu chłodniczego oraz świeżości dań.
Gdzie znajdę menu?
Menu znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce menu – https://www.ataksmaku.pl/menu.
Jakie informacje znajdę na etykietach?
Na każdej etykiecie znajdziesz następujące informacje: rodzaj diety i posiłek, dokładną nazwę dania, sugerowany sposób spożycia (na ciepło lub/i na zimno), wartość energetyczną i odżywczą (zawartość węglowodanów, białka i tłuszczu) oraz datę przydatności do spożycia.
Czy pojemniki, które otrzymuję, mogę podgrzewać w mikrofali?
Tak, wszystkie nasze pudełka są przystosowane do podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych, pamiętaj jednak o zdjęciu lub nakłuciu folii.
Czy mogę zmieniać kolejność spożywania posiłków w danym dniu?
Oczywiście, dostosuj kolejność pod własne preferencje.
Jak powinienem przechowywać otrzymane posiłki?
Posiłki należy przechowywać w warunkach chłodniczych (w temperaturze 2-6 °C– datę przydatności do spożycia znajdziesz na etykiecie każdego z dań.
Czy mogę przetestować wybraną dietę?
Pewnie! Jednorazowo możesz zamówić każdą z diet na okres 2 dni w promocyjnej cenie. Przy składaniu zamówienia, zaznacz „zamówienie testowe”, wówczas uwzględni się promocyjna cena zestawu testowego.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?
Tak, należy zaznaczyć tę opcją przy składaniu zamówienia i wówczas podać dane do faktury.
Czy z wybranej diety mogę wykluczyć konkretne produkty?
Niestety nie ma możliwości wykluczenia z diet składników innych, niż te, które zostały wyłączone z danej diety, biorąc pod uwagę jej charakter.
Jak segregować pudełka?
Nasze pojemniki są w 100% recyklingowane, natomiast folię z pudełek należy umieścić w kontenerze na plastik.